Жіночий гнів на загрунтовкы: \'я не Розмір 18, Супермаркет\'


Опубликованно 23.03.2018 23:56

Жіночий гнів на загрунтовкы: \'я не Розмір 18, Супермаркет\'

За покупками в місцевий торговий центр westfield, швидше за все, ви будете один розмір на дорозі, і зовсім інша, коли ти входиш в чаклунстві. Це розчарування у більшості жінок поступово навчився приймати, коли розщедрюватися за модою.

Але здавалося б, різниця в розмірах вийшло на абсолютно новий рівень плутанини при купівлі на дискаунтером який до березня.

Приймаючи на який до березня мами Австралія сторінці Facebook, Кирра плакат чи Завантажив образ себе в який до березня чорний і білий в тонку смужку міні-спідниця.

“Купив свій перший Розмір 18 сьогодні спідниця. Ф**До ви який до березня за ваших безглуздих розмірів", - написала вона в $8 пункт.

Жінка розмістила на сторінці Приватна який до березня про їх розмірах.

Її посаду, який отримав ряд компліментів з приводу стилю, а також залучає сотні постів від інших покупців погоджуючись продавець не надасть точний підбір розміру одягу.

"Я знаю, як U (Зю) я відчуваю Розмір 12 зазвичай, але довелося купити Розмір 16 в штани," один чоловік сказав. "Божевільний калібрування".

"Я зазвичай Розмір 6-8 і купив Розмір 16 сукню в літо!," інший додав.

"Я Розмір 14 Макс навколо моєї талії і законним був у сльозах, тому що мені довелося купити Розмір 18 плавки бікіні" ще одна покупниця скаржилася. "Я не був щасливим туристом".

Інші покупці сказав, що деякі розміри одягу вдвічі більше, ніж вони зазвичай купити перед приміркою від інших брендів.

Спідниця від магазину "який до березня", який викликав дискусію.

Спідниця продається за $8.

"Який до березня думає, що я Розмір 20+ я довбаний 10-12!!," один сердитий покупець розміщених на різьбу.

“Я намагався купити спортивний одяг та втік з магазину в сльозах після сидіння в changeroom дивляться на розмір, йде вгору і вгору і вгору.

“Зазвичай я ношу Розмір 16 днями мені довелося купити верхній Розмір 26. 26!!!," інший додав. "Змусила мене відчувати себе жахливо".

Одна покупниця навіть запостив мем, що показує різницю між розмірами двох пар чорних який до березня фірмові джинси, показують відмінність між розміром 12 і 14.

Пліч-о-пліч порівняння який до березня джинси.

На відміну від Великобританії і США, Австралія має стандартні розміри, які часто не залишає покупців бентежить і дратує, коли мова заходить про пошук ідеальної посадки, особливо якщо вони шукають, щоб зробити покупку онлайн.

Австралійська Стандартна схема кодування Розмір жіночого одягу було закрито в 2008 році, що дозволяє рітейлерам розвивати власну шкалу розмірів на основі даних про продажі.

Дослідження, проведене в університеті Південної Австралії і гострі чайників в 2002 році показало, що близько половини опитаних заявили, що вони не могли купити "звичайний"-Розмір одягу, так як це не відповідало їх форму тіла, і, схоже, ситуація не покращилася.

За даними австралійського генеральний директор дизайн Альянс Джо-Енн Kellock, чому ви могли б бути один розмір на дорозі, на два розміри менше Sportsgirl і ніхто більше в команді, тому що кожен бренд створює свою власну систему розмірів навколо своїх різних цільових ринків.

Розміри одягу в Австралії може залишити навіть самі толерантні почуття, покупець засмучений.

"Профіль марок їх цільові ринки і визначити їх розмір коливається від, що," пані Kellock розповів новини.ком.ау випереджає стандарти Австралії Комітет КС-092 системи розмірів для одягу в Сідней в 2016 році.

“Вони дивляться на який вони хочуть продати, вони хочуть поставити себе на ринку і ціною.

"Це люксовий бренд, це те, що ми називаємо \'мода\', або \'модна базова\'? Потім вони подивляться, що вік жінки, особливості тіла, її форму і розмір, визначити форму і розмір одягу.

"Всі ці речі приходять в міксі, коли бренди профілювання їх клієнтів".

Розчарування при спробі на одяг занадто часто в Австралії.

За вибором, відмінності між різними брендами і їх розмірів також може прийти до зростання Австралії талії.

Відомий як солодка брехня, замість того, щоб тримати розміри послідовні, рітейлери чутливі до делікатних питань вага і самооцінка просто проник на кілька сантиметрів в розмірах. Обґрунтування полягає в тому, що клієнт буде відчувати себе так добре про раптом сторона Розмір 10, вони тут же розхапали. Ясно, що це не тактика, використовувана який до березня, хоча він був використаний в минулому роздрібної торгівлі, таких як myer і дорозі.

Новини.ком.ау зв\'язався з який до березня за коментар.5 гра-зміна який до березня хакі0:55

Всі закохалися в колекцію який до березня-це стильний, але доступний асортимент меблів і homewares. І з трохи творчості, ви можете зробити ці фігури справді оживають.13 лютого 2018місяць тому/дисплей/newscorpaustralia.com/веб/NewsNetwork/спосіб життя - синдиковані/Домашній/



Категория: Мода