Австралійський мільйонер взяти на Amazon і телекоми


Опубликованно 23.02.2018 04:26

Австралійський мільйонер взяти на Amazon і телекоми

Наш господар з\'явився з-за зачинених дверей у кросівках, джинсах і жарти, футболки, як правило, зарезервовані для знижки в магазині сувенір — не те, що можна очікувати від мільйонера.

Він розслаблений і жартує про Південний Парк, не виявляючи жодних ознак занепокоєння компанії, яка зробила свій стан в прямій конкуренції з онлайн-ритейлу Голіаф Амазонки.

Але після розмови з Русланом Коган — засновник онлайн-магазину роздрібної торгівлі Kogan.com — все стане ясно.

Він спокійний, тому що він був тут раніше. Він вітає конкуренцію і не думаю, що його бізнес-модель збирається зупинити його від заробляння грошей.

Він настільки впевнений, що його інтернет-магазині буде підтримувати зниженими цінами, що зробило його бізнес процвітає, що він також планує струс телко промисловості австралійця.

ЗВАЖАЮЧИ НА AMAZON

За останні 11 років Kogan.com пішов від продажу двох телевізорів, щоб запасати більше ніж 50 000 продуктів, включаючи побутову електроніку, килими, годинник і всі між ними.

Цей веб-сайт став відомий своїми дешевими цінами — приписується не маючи традиційних цегли та мінометних точок, як Харві Норман і JB Привіт-Fi.

І, незважаючи на торгові мережі і лише близько 7,4 відсотка в секторі роздрібної торгівлі в Австралії, Коган вітає інтернет-магазин роздрібної торгівлі на ринку.

"Ми раді запустити Amazon, все, що можна зробити в Австралії, щоб принести більше значення до наших онлайн-роздрібної індустрії, щоб зробити більше людей знають, тим краще", - сказав він новини.ком.ау.

Коган вважає, що історія показала, впровадження великий ринок гравців, в кінцевому підсумку, підвищити інтернет-магазини в цілому, що він одночасно готується і радий, що завдяки потоку даних, зібраних з моменту запуску свого бізнесу.

"Ми вважаємо, що наші дані дуже цінні, і у нас багато", - сказав він. "Ми є одним з найбільших рекламодавців Google і знають, що люди шукають і скільки вражень кожен термін отримує".

Продукти Коган можна знайти на Amazon.

У 35-річний сказав, що це дозволяє йому бути в бізнесі відповідаючи на попит клієнтів, а не створювати його, а значить, він не повинен підняти ціни, щоб підвищити норму прибутку.

"Ми замовляємо складі в потрібний час, в потрібній кількості, тому у нас немає надлишкових запасів", - сказав він. "Ми знаємо, що коли замовляти з***вантажі Непосида блешні і коли скидати їх з рахунків і ніколи не Замовляйте знову".

Як заповіт, скільки Коган значень даних, кожен співробітник, незалежно від того, в якому відділі або позиція — треба пройти аналітичний тест міркувань і даних Microsoft Excel для тестування моделей перед їх наймають на посаду.

"Ми жартуємо, ми є статистики бізнес, замаскований під продавця", - розсміявся він.

Коли-небудь бізнесмен, Коган розуміє його конкуренції і зазначив, що вважає Амазонки ближче до eBay, ніж традиційні онлайн торгових точок.

І дуже розумний хід, він не "чорний список" ринків, а він продає свою ексклюзивну продукцію Коган-клеймо на обох платформах для додаткового прибутку.

"Ми були на eBay за 10 років і якщо ви зайдете на Amazon ви побачите 16 ексклюзивних виробів Коган там", - сказав він.

СТРУС ТЕЛЕКОМИ ПОТРІБНО

Коган чули всі страшилки про клієнтів і чекають, щоб бути підключений до національної широкосмугової мережі і плани, щоб виправити це, пропонуючи власні послуги Kogan.com НБН в найближчі місяці.

"З НБН, ми знаходимося в ситуації, коли у нас є всі ці teclos з фіксованою інфраструктури, які мають капітальні витрати на будівництво мереж за останні кілька десятиліть — все це стає просто безглуздим", - сказав він.

"Кожен отримує придбати за тією ж ціною від nbn і він стає залучення клієнтів грати: хто може залучити клієнтів найдешевшим?"

І Коган вважає, що він в змозі бути дуже низьким, тому що він вже побудував бренд з великою клієнтською базою, тому вартість придбання буде для нього дуже дешеві.

"В результаті, ми можемо передати ці заощадження на клієнтів і побудувати і ще більш привабливим, пропонуючи," сказав він.

"Це, в основному, встановленої урядом перемикання величезні корисності, що люди хочуть, потрібно, і використовуємо все більше і більше, і ми будемо мати неймовірно конкурентоспроможна ціна на нього."

Коган обіцяє тримати своїх клієнтів в курсі НБН.

Сказав Коган підготовчі роботи для його обслуговування НБН в даний час в рух і почне на доступ до мережі Vodafone в Австралії

"Велика підготовча робота в Vodafone суд, так вони, очевидно, починають НБН послуги, які вони в даний час, і ми будемо мати паритет обслуговування нашої продукції, що буде через мережі Vodafone, все йде через ті ж труби", - сказав він.

Коган зазначає велику кількість скарг клієнтів та проблеми впровадження НБН, але відчуває, що вони повинні бути усунені до моменту, коли він готовий до запуску.

"Очевидно, що ми хочемо запустити НБН як можна швидше, але є деякі переваги в тому, що вони дуже стараються виправити безліч проблем, які трапилися", - сказав він.

"Ми, ймовірно, що запускає в прекрасний час, де дуже багато тих питань, які належать до НБН себе буде сортуватися".

У той час як він не міг розкрити ціноутворення, - сказав Коган, його плани НБН б запропонувати "неймовірно привабливими цінами на всій швидкості ярусів. Він також пообіцяв тримати клієнтів у курсі того, коли вони готові бути пов\'язані, як довго він буде брати і все інше між ними.

Це буде друга угода Когана з Vodafone, з компаніями, розширення їх договору на послуги мобільного широкосмугового доступу в 2022

"У нас є унікальна структура з Vodafone, де ми є брендинг, маркетинг і залучення клієнтів руку", - сказав він.

"Водафон працює служба, компанія Vodafone запускає мережу, колл-центри, абсолютно всі, і це фірмова як Коган мобільний."

Продовжувати розмову в коментарях нижче або з Метью Данн на Facebook і Twitter.



Категория: Новости