Карти Google шмагав за результати абортів


Опубликованно 23.02.2018 02:11

Карти Google шмагав за результати абортів

У ряді штатів США, карти Google, результати пошуку можуть бути вказуючи на жінок, які шукають аборти до вагітності кризові центри, які не роблять відмінні, а швидше переконати жінок не робити аборти, повідомляється в спільній доповіді на сайт gizmodo і блін Джоан.

Одну основну групу, яка штовхає дівчат і жінок на народження потрапляє в результати пошуку, які шукають аборт шляхом купівлі ключових слів від Google, стверджується в доповіді.

Коли користувачі натисніть на вкладку карти Гугл, ці клініки з\'являється з пін-кодом за їх місцезнаходженням.

Автор доповіді використовував в інтернеті запит: "де я можу зробити аборт поруч зі мною?" на різних ринках по всій країні.

У 20 містах по всій території США, у всіх Штатах Індії, крім двох про-життя кризових центрів вагітності були запропоновані в якості варіантів клініку аборт, коли цей вирок був увійшов," автора Робін Марті писав. Хоча вони не надають послуги аборту та активну кампанію проти них.

Вона каже, що Гугл стає ліньки.

"Сама Google пропонує ряд методів, щоб поліпшити список рейтингу в результатах, таких як введення велика ділова інформація, контакти, фотографії, і відповідати на коментарі, а також через Google мій бізнес-люкс інструментів, щоб зберегти їх профіль", - написала вона.

"Тому що в основному неконтрольованого і необмеженого втручання користувача, не кожен результат насправді аборт, і багато насправді намагаються обдурити потенційних пацієнтів у тому, що вони." .youtube-iframe {display: block;height: 0;overflow: hidden;padding: 0;padding-bottom: 56.25%;position: relative;margin-bottom: 20px;}.youtube-iframe iframe {border: 0;bottom: 0;height: 100%;left: 0;position: absolute;top: 0;width: 100%;}

Технологічний гігант має складну історію з політичною підосновою питання про аборти. Це не перший раз, коли компанія була звинувачена у кооптовано про життя, інтереси.

У 2014 році інформаційно-пропагандистської групи під назвою NARAL за аборти Америці, яка працює проти обмежень на аборти, виявили, що пошуковий запит "абортарію" вела користувачам про життя кризових центрів близько 79% часу.

Група тиснуть Google, щоб припинити прийом реклами гроші з таких центрів, який дозволив їм з\'явитися у верхній частині результатів пошуку як оплаченої реклами, але мала схожий вигляд з органічних результатів.

Але, схоже, такі організації зараз, скориставшись картами Google рейтингова система, кажуть критики.

Враховуючи, що більшість з нас стають залежними від сервісів, таких як Google, щоб знайти фірми і послуг навколо нас, це серйозна проблема.

"Ми не ділимося більше інформації про те, як місцеві рейтинги мінімізувати людей ігрової системи" Гугл Менеджер зі зв\'язків з громадськістю Ліз Давидов розповів сайт gizmodo, заявивши, що компанія розглядає звинувачення, висунуті.

"Ми прагнемо до бізнес-результати, актуальні, точні і допомогти користувачам знайти те, що вони шукають."



Категория: Новости