Не пора видалити Facebook?


Опубликованно 14.02.2018 08:41

Не пора видалити Facebook?

У Твіттері сьогодні, використовуючи хештег #unfriendFacebook, сказав Керрі Facebook ще не робить достатньо, щоб зупинити втручання Росії і закликав інших інвесторів скидати свої акції.

Я кидаю мої @акцій facebook і видалення моєї сторінки, бо @facebook виграла від втручання Росії у наші вибори і вони все ще не роблять досить, щоб зупинити його. Я закликаю всіх інших інвесторів, які піклуються про наше майбутнє зробити те ж саме. #unfriendfacebook pic.twitter.com/KHWgZzhhmp— Джим Керрі (@JimCarrey) 6 Лютого 2018 Року,

У довгому заяві, направленій у стан, прес-секретар Керрі, актор сказав: “соціальні медіа створили кібер-мости, якими ті, хто не мають наші інтереси на увазі може перетнути, і ми дозволяємо це.

“Ми повинні заохочувати більш контроль з боку власників цих соціальних медіа-платформ. Цей доступ повинен бути більш відповідально звертатися. Зараз нам потрібні інвестори активіст відправити повідомлення, яке потребує відповідальних нагляду. Що зараз потрібно світу-це капіталізм з совістю".

Facebook, разом з іншими соціальних медіа сайтів, Twitter і Google, були під вогнем критики за свою роль у тому, щоб втручання Росії в американській політиці.

Генеральний директор Facebook Марк Цукерберг спочатку відкинув цю ідею він вплинув на виборах 2016 року в США як "божевільний", але пізніше компанія близько 10 мільйонів чоловік в Америці бачив рекламу на Facebook, куплених російських оперативників.

Він також був оцінений аж 126 мільйонів користувачів могли бачити матеріали, розміщені у Росії агентства Інтернет-досліджень, так званий фарм троль відомий для просування проросійської позиції уряду.

Пост Facebook в Росії науково-дослідною установою в мережі.

У своїх свідченнях Комітету Сенату в минулому році, Facebook підтвердили російські групи було опубліковано більше 80 000 разів на свої послуги напередодні виборів 2016 і пізніше.

Колін стретч, головний юрисконсульт Facebook, розповів про суддівському корпусі, що 120 сторінок групи, розмістив матеріал в період з січня 2015 року і серпня 2017 року.

За оцінками Facebook, що приблизно на 29 млн. чоловік напряму "подають" ці елементи у своїй стрічці новин за цей період часу.

Але ці "органічні" повідомлення, які з\'являлися в новинних каналах користувачів відокремлені від більш ніж 3000 оголошень пов\'язаних з агенція, що Facebook перетворився в комітетах конгресу.

Оголошення, бачили величезну кількість людей, заохочувати вуличних демонстрацій проти Дональда Трампа і Хілларі Клінтон і сприяли підтримка і опозиція Берні Сандерс, мусульман, геїв, негрів і значки руху за громадянські права.

Кілька десятків оголошень, випущений в листопаді на конгресі показали, як іноземні агенти намагалися створити плутанину і обурення серед американців за допомогою повідомлень щодо спірних питань.

Facebook зазначає, що ним були знайдені майже 500 недостовірних акаунтів і сторінок, які в цілому витратили $US100,000 на рекламу.

Одне з рекламних оголошень Facebook і посад звільнені Сенату підкомітету по боротьбі зі злочинністю і тероризмом слухання на тему \'Екстремістський зміст і російська дезінформація в Інтернеті\'.

Пости виявилися для того, щоб порушити спір.

Оголошення включають в себе одну бачив близько 34000 прихильників Трампа виклику для видалення пані Клінтон з голосування і кажучи: "династичної спадкоємності сім\'ї Клінтон" є порушенням основних принципів, сформульованих батьками-засновниками.

Ще одне оголошення сприяли 12 листопада анти-Трамп мітинг у Нью-Йорку, під назвою "не мій Президент". Великі анти-Трамп мітинги відбулися по всій країні в цей день, але це не означає, що російські рахунки заплановані події — вони, здавалося, спекулювали на існуючі протести і заохочувати їх.

Facebook підрахував, 13 сторінок, створених агентства Інтернет-досліджень намагалися організувати 129 подій, з 62,500 користувачі говорять, що вони були присутні і ще 25,800 кажуть, що вони були зацікавлені.

Інші сайти соціальних медіа також були направлені. У Twitter закрили 2752 рахунків, що мають відношення до тієї ж групи і Google знайшли $НАМ4,700 в Росії пов\'язані витрати на рекламу.

Вони підтримували і критикували обидві сторони політика.

Вони, здавалося, були спрямовані на створення розгубленість і гнів.

ТЕ, ЩО FACEBOOK РОБИТЬ:

Facebook і Twitter — але не Google — намітили кроки, щоб надати громадськості більш детальну інформацію про те, хто купує і хто бачить політичної реклами на їх сайті.

Але реклама-це не єдина проблема. Дезінформація, "підроблені новини" та інша пропаганда поширюється через Facebook без реклами.

У той час як Facebook був створений інструмент для американських користувачів, щоб побачити, якщо вони сподобалися або після сторінку Facebook або Instagram акаунт створив агентство Інтернет-досліджень, це не відноситься до заздалегідь повідомляючи користувачів, які, можливо, сподобався, поділився або прокоментував сторінок реклами і публікацій.

Інші недавні виправлення Facebook намагаються підвищити видимість "надійних" джерел новин та місцеві новини — як визначаються два-питання обстеження та даних користувачів Facebook на поведінку користувачів.

Такі зміни "не має сенсу", - говорить Марк Ротенберг, президент некомерційного електронного інформаційного центру конфіденційності і давній критик Facebook, розповів AP в електронній пошті.

"Марк Цукерберг не вирішить проблеми Facebook, змінивши кілька параметрів".

Ротенберг воліє Facebook, щоб дати користувачам більше контролю над тим, як їх дані збираються і зусилля в Конгресі, спрямованих на запобігання урядів іноземних держав впливу США вибори.

Як і в інших соціальних медіа-компаній, Facebook заявив, що буде намагатися не допустити втручання виборів і будуть вимагати розкриття інформації на політичну рекламу — але вона мовчить про запропонованого законопроекту, який зобов\'язує це робити.

Деякі інші кроки і напівзаходи. Наприклад, у той час як його налаштувати сторінку, щоб дозволити людям побачити, якщо вони слідують або "сподобалося" Російською пропагандою рахунку, не повідомивши нікого заздалегідь по електронній пошті, як Твіттер.

"Останні зміни в Facebook не усунення загроз для виборів або громадського здоров\'я", - сказав Роджер Макнэми, венчурний капіталіст і ранній інвестор Facebook, який зараз знаходиться серед найбільш активних критиків компанії, електронною поштою.

“Якщо стрічка новин зміни були внесені в 2015 році, вони можуть мати зворотний ефект, збільшуючи перешкоди виборів.

"Не можна вилікувати залежність, робить більше того, що у вас залежним в першу чергу, що Зак рекомендує".



Категория: Новости