«Мартіні» і «Чінзано»: в чому різниця?


Опубликованно 30.01.2018 05:21

«Мартіні» і «Чінзано»: в чому різниця?

Бренди вермутів «Мартіні», «Чінзано» є свого роду суперниками в області виробництва цих алкогольних напоїв. Вони виробляють і постачають ринок елітного алкоголю практично ідентичний асортимент. Незважаючи на те що перша назва на сьогоднішній день є більш поширеним, історія другої марки, тобто «Чінзано», старшим на ціле століття.

Походження

Бренд Cinzano був заснований італійською родиною Чінзано в далекому сімнадцятому столітті в Турині. В ті часи в Італії були дуже популярні ароматичні вина, які носили назву «еліксир». У власності родини були величезні угіддя для вирощування білого, червоного і рожевого сортів винограду та іншої сировини, наприклад пряних трав, спецій, фруктів і т. д., необхідного для виробництва цих смачних і ароматних напоїв. Незабаром вина сім\'ї Чінзано придбали величезну популярність не тільки у всій окрузі, але й в Італії в цілому. Після того, як напій був схвалений дворянством країни, він здобув приголомшливий успіх, і в 1703 році сім\'я виноробів отримала офіційну ліцензію, яка давала їй право як на виробництво, так і на продаж вина по всій країні, а потім вже і за її межами. Історія розвитку компанії

Брати Чінзано, однак, вирішили не обмежуватися своїми знаннями, які прийшли з практикою, а надійшли в спеціалізований університет і тільки після цього вже стали серйозно займатися масовим виробництвом і збутом напоїв. Їх магазинчик спочатку називався лавкою еліксирів. Будучи кваліфікованими фахівцями з виробництва вина, брати Чінзано, Джакомо і Карло стали займатися експериментуванням. Кожен раз вони додавали у вино той чи інший букет ароматних трав. Одні з них надавали напою кислий присмак, інші – гірчинку, а треті, навпаки, подслащали його. В результаті цього було створено величезну різноманітність чудодійних і ароматних вин, найвдаліше з яких було названо вермутом.

Через майже 30 років після цього компанія «Чінзано» стала офіційним постачальником даного незвичайного еліксиру королівського двору Італії. Після цього кожне нове покоління сім\'ї Чінзано вносило свою посильну лепту в розвиток цього бренду, з роками розширювався асортимент, а також географія поширення. Міжнародна популярність

З 1859 р. вермути марки «Чінзано» стали здобувати популярність за межами Італії. В якості нагороди В 1861 і 1863 роках компанія отримала золоті медалі на королівських виставках вина в Лондоні. До цього часу вермут також стала виробляти компанія «Мартіні». «Чінзано» ж в той період вже заснувала виробництва у Франції, а в 1922 році на Американському континенті, в Аргентині був заснований завод і виноробня з виробництва цього вже всесвітньо відомого божественного напою.

У 70-ті роки минулого століття вермут «Чінзано» став відомий на всіх континентах і навіть став популярним у далекій Океанії та Південно-Східній Африці. В кінці минулого століття цей бренд став втрачати свою популярність, проте викупила його компанія Campari Group повернула знаменитому «Чінзано» колишню славу. 2004-й став датою нового сходження напою. «Мартіні»: історія

Як вже було зазначено, ця марка була заснована майже на сто років пізніше «Чінзано». «Мартіні» – також італійський бренд, який став випускати продукцію з 1847 року. На відміну від «Чінзано», його поширення по світу стало відбуватися в рази швидше. Можливо, цьому сприяв успіх іншого італійського вермуту, про який розповідалося вище. Одним словом, виникнувши на ціле століття пізніше, «Мартіні» став першим конкурентом «Чінзано». Звідки походить ця назва? У 1863 р. співвласниками винного виробництва стали три бізнесмена: А. Мартіні, Л. Россі і Т. Сола. Після цього компанія стала називатися MARTINI, SOLA e Cia. Розширення компанії

Россі був фахівцем, висококваліфікованим виноробом і займався експериментами для виявлення нових сортів напоїв. Він і є автором знайомого нам ароматного і смачного продукту. На відміну від нього Мартіні не був виноробом, зате він виступав в якості прекрасного комерційного агента, і завдяки його підприємливості марка стала брати участь у всіляких виставках міжнародного значення. У різних містах Європи, а потім і Америки регулярно проводилися дегустації для знатних осіб і навіть членів королівських дворів Європи.

Через два роки, після того як Мартіні став на чолі компанії, вермут, вироблений брендом, отримав першу золоту медаль за якість. Все це дало підприємцю стимул для розвитку і просування його на світовому ринку. У лічені роки представництва компанії були відкриті в більш ніж 70 країнах світу. З 1879 року компанія стала називатися MARTINI & ROSSI. Через 20 років, ставши основним конкурентом «Чінзано», «Мартіні» стає головним постачальником італійського вермуту для королівських дворів Великобританії, Данії, Португалії, Японії, Бельгії, Австрії. Після цього напої марки «Мартіні» стали асоціюватися з багатою і розкішною життям і вважатися справді царськими. У 1992 році ця італійська компанія об\'єдналася з родом Бакарді і з тих пір стала називатися BACARDI-MARTINI. Чим відрізняється «Мартіні» від «Чінзано»?

Як кажуть, про смаки не сперечаються. Люди воліють один бренд іншому, навіть нічого не знаючи про відмінності. Так чим же відрізняється «Чінзано Б\'янко» від «Мартіні Б\'янко» або «Чінзано Rosso від «Мартіні Rosso». Вважається, що напої компанії Martini менш гіркі, ніж вермути Cinzano. Однак фахівці знають, що їх основна відмінність – це вік брендів. Згідно зі статистикою, сьогодні рівень продажів як однієї, так і іншої компанії в принципі однаковий. Однак в асортименті «Чінзано» більше ігристих вин.

І тим не менш основне виробництво обох компаній пов\'язано з вермутом – кріпленим вином з рожевого, білого або червоного винограду, яке настоюється на пряних травах і спеціях, різних фруктових і ароматних добавках. Примітно, що загальне число інгредієнтів може досягати 40. Серед них ваніль, м\'ята, кориця, лавр, апельсинові кірки, кардамон, імбир і т. д. Відмінною рисою вермуту «Мартіні» є вміст у ньому екстракту полину. У цьому, мабуть, і полягає різниця між «Мартіні» і «Чінзано». «Асті»

Шампанське «Асті» є гордістю Італії. І його виробником виступає компанія «Чінзано». Шампанське виготовляють з італійського винограду мускат Білий, який вирощується в провінції П\'ємонт. Саме з нього роблять вино «Асті». Цього напою вже кілька сот років. Виноградники, на яких вирощується Білий мускат, належать компанії «Чінзано». «Мартіні» також виготовляє шампанське «Асті», яке набуло популярності у всьому світі, однак самі італійці більше довіряють родоначальників цього напою. У цій сонячній країні, багатій кулінарними традиціями, навіть є регіон, який називається Cinzano Region. Італійці вірять, що найкраще шампанське – італійське, яке проводиться найдавнішою з існуючих компаній.

А вам який напій більше подобається: «Мартіні Асті» або «Чінзано Асті»? Звичайно ж, обидва просто прекрасні. Вони являють собою царський частування, здатні покращити настрій та дарують можливість відчути смак життя. Тільки справжні цінителі здатні вловити маленькі смакові нюанси і усвідомити, у чому різниця «Чінзано» і «Мартіні». Причому інші, менш обізнані в даному питанні споживачі, ні за що не зможуть відрізнити одне від іншого, якщо не будуть знати, що це різні напої. Дорожче – не означає краще

До речі, є ще одна відмінність «Мартіні» від «Чінзано» і воно не має відношення ні до смаку, ні до якості. Просто перше дорожче другого. Воно більш розкручена, розрекламоване і є одним з улюблених напоїв жінок вищого світу, а отже, ознакою розкішного життя. В умовах сучасної торгівлі це дуже важливий момент. Компанія «Чінзано», вважаючи себе піонером у сфері виробництва італійського вермуту і грайливих виноградних вин, не витрачає багато коштів на розкрутку, орієнтуючись на знає історію бренду споживача. Кращі екземпляри в асортименті компаній

Найбільш схожою парою напоїв серед виробництва цих двох компаній є Gran Dolce «Чінзано»/«Мартрини Б\'янко». Обидва напої мають світло-солом\'яний відтінок. Вони дуже ароматні, легкі і солодкі на смак, мають гірчинкою. Обидва виробляються на основі білого сухого вина. Тільки от у післясмаку «Мартрини Б\'янко» відчувається ваніль, а в «Дольче» переважають інші прянощі. Як у першого, так і другого злегка терпкий смак – це з-за входять до складу трав. В якості висновку

Отже, що нам стало відомо з цієї статті? Резюмуючи вищесказане, можемо відзначити, що італійські компанії «Мартіні» і «Чінзано» є основними постачальниками вермуту в світі. Асортимент цих двох фірм нічим практично не відрізняється. Єдине, «Чінзано» виробляє більше ігристих вин. Піонером у цій сфері є не знаменита компанія «Мартіні» – один із символів дорогою життя, особливо для жінок, а «Чінзано», яка на 90 років старше першої. Треба віддати належне братам-засновникам цієї марки. Вони своєю кропіткою роботою змогли виробити величезна кількість рецептів еліксирів (так раніше називався в Італії вермут), виконувати їх, а також зуміли винести їх на міжнародний ринок. Одним словом, їх шлях був набагато довше і важче.

Засновники ж «Мартіні» скористалися тією популярністю, яку знайшов італійський вермут у всьому світі, і їм було набагато легше йти второваним шляхом, так як на чолі компанії стояв такий прекрасний підприємець, як Алессандро Мартіні. Він-то і зміг провести грамотну і успішну рекламну кампанію, піднятися на найвищий рівень і зробити свій бренд популярним і найбільш впізнаваним брендом елітних напоїв у всьому світі. Роки йдуть, з\'являються різні цікаві напої, а «Мартіні» продовжує залишатися улюбленим напоєм для витончених дам, чоловіки ж воліють міцні коктейлі, що містять цей еліксир.



Категория: Еда