Оптус-це останній провайдер НБН, щоб вводити в оману клієнтів


Опубликованно 19.01.2018 06:27

Оптус-це останній провайдер НБН, щоб вводити в оману клієнтів

Більш ніж 370 випадках, Оптус вдарив користувачам найвищу Швидкість завантаження НБН, 100 мегабіт в секунду, але доставили лише одну чверть тих швидкостях — мінімальне обіцяв під НБН.

Австралійська Комісія з конкуренції і споживачам показали сьогодні останній НБН ляп клієнта після того, як минулого місяця змушуючи Телстра, щоб компенсувати більше 42000 свого НБН клієнтів за той же питання.

Івонн Wallbank з її синами Макс, Алекс і Нік і собак Фенікс в їх будинку в Рэндвик, Сідней. Вона не щаслива зі своїм НБН зв\'язку. Картина: Джон Федер/Австралійський

Але голова повідомленням accc рід Сімс сказав, що справа Оптус був особливо кричущий, як і багато клієнтів були не просто переплачує з невеликим відривом, але дві швидкості ярусами вище того, що їх НБН з\'єднання може доставити.

"Занепокоєння викликає те, що багато постраждалих Оптус волокн-до-сайту клієнти не могли навіть отримати максимальну швидкість Нижній ярус плану", - сказав він.

"Це небезпечна тенденція ми бачили у всій галузі, і ми працюємо, щоб виправити це."

Більш ніж один з п\'яти Оптус клієнтів, підключених до його "збільшити Макс" НБН план пропонує 100 мегабіт в секунду завантаження може тільки половину від цієї швидкості, наприклад, і ще чотири відсотки клієнтів — 382 користувачі могли отримувати лише чверть від цієї швидкості або менше.

Навіть 266 користувачів на Оптус\' 50 мегабіт-в-pecond план nbn могли отримувати тільки половину, що швидкість завантаження або менше.

Представник Оптус заявив, що компанія працює з АССС, щоб виправити проблему і запропонувати засоби правового захисту для постраждалих клієнтів від 2 березня.

Оптус скаже "так", щоб компенсувати понад 8700 клієнтів, ідентифікованих як надміру стягнутих з планами НБН. Фото: АПУ зображення/Оптус

"Оптус визнає, що воно не має відповідні процедури для підтвердження швидкості обслуговування НБН на момент покупки з боку постраждалих клієнтів", - сказав співрозмовник агентства.

"Ми приносимо вибачення клієнтам, які постраждали від цієї помилки і ставлять процес в місці, щоб виправити цю проблему."

Переплачує Оптус клієнтам буде запропоновано повернення грошових коштів, дисконтованих плани, а також можливість виходу їх договору без зборів.

Оптус також будуть змушені перевірити, чи є нові клієнти можуть отримати Швидкість завантаження, для яких вони будуть заряджатися протягом чотирьох тижнів підключення до плану НБН.

Р-н Сімс сказав, що новий судовому порядку правлячої проти австралійського інтернет-провайдера був ще один крок до "того, що споживачі отримують те, за що платять", але попередив, що це може бути не останнє рішення такого роду.

"Ми продовжуємо розслідувати інші постачальники роздрібний продаж послуг планів НБН широкосмугового зв\'язку, і не буде приймати силових дій, якщо ми вважаємо, що вони не виконують дані ними обіцянки клієнтам", - сказав він.



Категория: Новости