"Ганебний" вчинок листоноші спіймали на камеру
Опубликованно 10.01.2018 02:06
Обурені клієнти взяли до Facebook, щоб скаржитися на стиль упаковка чоловіки, з деякими з них, взывающая до нього, щоб бути звільнений.
Гленн задирок розмістив відео на Facebook, який був знятий в Мельбурні, пише: "Не відхід у світі з нашими пакетами, просто викинути їх і навіть не дивлюся, де вони приземляться".
На кадрах видно, людина, піднімаючи пакети і кидав їх з однієї рукою в задню частину фургона.
Люди поспішили розкрити свій гнів на Австралія поштовий працівник, з один чоловік пише: “Це огидно, що наші посилки поводяться подібним чином! Це ганьба! Ганьба і не даремно ..."
"Не дивно, що деякі з пакетів можуть бути пошкоджені," ще писав.
У відео людина може побачити кидали безліч упакованих в задній частині фургона. Фото: Гленн Задирок/Facebook
Деякі коментатори прийшли на захист листоноші, вказуючи на те, що пакети можуть бути стусани під час транспортування і є обов\'язком відправника, щоб переконатися, що вони правильно пакувати.
“Я думаю, що ви багато дуже нерозумно про це. Немає нічого принципово поганого в тому, як він завантажує свій фургон," один з коментаторів сказав.
“Не схоже, що він стоїть на задній частині вантажівки і кинув їх на бетон нижче 2 метрів..... Я називаю цей випадок дуже несправедливим, віроломним нападом на хлопця, — і тільки тому, що ви можете, не означає, що ви повинні".
Інший додав: "як вже згадувалося, якщо вони упаковані належним чином не цей хмир робить нічого пошкодити, ви знаєте, що в посилку упакувати його належним чином взяти на себе певну відповідальність, як за звільнення цього хлопця за це дай мені перерву."
За даними Австралії прес-секретар посаду працівника була припинена після того, як стало відомо про відео, і вони шукають в цьому інциденті.
“Пошта Австралії запевняє клієнтів поведінка показано на цьому відео явно йде проти нашої доставки і транспортування. Участь водія було призупинено минулого тижня, коли ми були проінформовані про даний інцидент. В даний час ведеться розслідування", - сказала вона.
“Переважна більшість наших співробітників проявляти велику обережність у забезпеченні безпечної та своєчасної доставки пошти. Якщо клієнти мають будь-які турботи про їх доставку пошти, ми настійно закликаємо їх зв\'язатися з нами за 13 13 18 або через соціальні медіа."
Категория: Новости